piątek, 5 sierpnia 2011

Podróże po ciekawych blogach

Taaa, i znów zamiast coś konkretnego robić, to się zajmuję blogiem, ale pokusa jest zbyt duża :-)
Chodzi mianowicie o:


Zasady zabawy są takie:
1. Wkleić link blogera, który przyznał nagrodę i ładnie podziękować :)
2. Skopiować i wkleić logo do swojego bloga.
3. Napisać o sobie 7 rzeczy
4. Nominować 16 innych blogerów (oprócz tego, który nominował nas)
5. Wystawić im komentarz informujący o nagrodzie i nominacji

Niniejszym:
dziękuję Frajdzie Przyrodnika za nominację,
logo wklejone,
7 rzeczy o mnie: lubię czytać, lubię się uczyć, lubię poznawać nowe idee, lubię słodycze, lubię żaby, lubię też wędrówki po innych blogach, lubię słońce, które dziś cały dzień nam towarzyszy.
Moje nominacje:
1. Wyspa Skarbów
2. Do dzieci z pasją
5. Czyżyk
6. Grażka i watażka
13. Blog Kury Aktualnie Domowej
14. TyMar
15. Mądre dziecko
16. Bawimy się

P.S. Pozwolę sobie wyedytować tego posta. Drogi Ojcze Karmiący! Rozumiem niechęć do łańcuszków. Długo myślałam, czy wziąć udział w tej zabawie. I jakie blogi umieścić. Większość z nich się powtarza i jest związana z wczesną edukacją maluchów. Jednak na tej liście znalazły się 3 blogi odstające od tej tendencji. Twój - bo lubię go czytać. W zalewie "babskich" blogów jesteś taki odmienny - fascynujące, męskie spojrzenie na macierzyństwo. Drugi blog to Cud miłości. Wątpię, żeby jego autor włączył się w zabawę, jego czas jest już rozciągnięty do maksimum, ale nominowałam go, bo i on, i mała, zawsze uśmiechnięta Nulka dają mi siłę.  Mobilizują mnie i motywują do działań. Po cichutku im kibicuję. Kura Aktualnie Domowa natomiast zawsze mnie rozśmiesza. Chciałam, żeby inni też do Was zajrzeli.
Początkowo na mojej liście był jeszcze blog Pani Izy Budajczak, której nasza edukacja domowa zawdzięcza tak wiele i strona, która okazała się blogiem nie być o Edukacji przez podróżowanie.

5 komentarzy:

  1. baaardzo Ci dziękuję, że mogłam znaleźć się w tak zacnym gronie i to dwa razy!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za wyróżnienie!:) jednak ja nie biorę udziału w łańcuszkach, strasznie mnie stresuje nominowanie innych;) pozdrawiam serdecznie:) ojciec karmiacy

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziekuje, na nominacje odpowiem we wrzesniu. Pozdrawiam serdecznie.
    Ojcze karmiacy jak dla mnie to nie lancuszek lecz wyroznienie i mozliwosc poznania kolejnych wartosciowych blogow. W czytniku mam ich wiele ale dzieki temu 'lancuszkowi' moge dowiedziec sie o kolejnych i je potem u siebie zaprezentowac.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja odpowiedź na nominację http://lucyferkiem.blogspot.com/2011/09/nominacje-i-moja-osoba.html

    OdpowiedzUsuń